Veelgestelde vragen van aanbieders

Als (toekomstige) aanbieder met bijvoorbeeld vragen over het adverteren van schadeauto’s en/ of onderdelen op ons platform, vindt u op deze pagina uitgebreide antwoorden en nuttige informatie. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via helpdesk@schadeautos.nl. We zijn er om u snel en efficiënt te helpen! Voor meer praktische informatie over Schadeautos.nl kunt u terecht op onze klantenservice-pagina en onze over ons-pagina.

Veelgestelde vragen

Over schadeautos.nl

Wat biedt Schadeautos.nl aan demontagebedrijven met aanbod?

Schadeautos.nl is een toonaangevend platform voor het verhandelen van complete schadeauto’s, onderdelen uit demontagevoertuigen en al gedemonteerde onderdelen, met innovatieve marketingmethodes en actieve begeleiding. We bieden nieuwe afzetmarkten, e-commerce is een essentieel afzetkanaal voor uw bedrijf om uw rendement te verhogen. Ontdek alle voordelen die Schadeautos.nl te bieden heeft door een afspraak te maken via contact@schadeautos.nl.

Welke voordelen bieden jullie mijn bedrijf?

Schadeautos.nl onderscheidt zich door een unieke benadering van de markt, met een sterke focus op online handel in schadevoertuigen, demontagevoertuigen en tweedehands onderdelen. We bieden tal van voordelen door onze actieve marktbenadering en innovatieve marketingcampagnes. Voor een persoonlijk gesprek over alle mogelijkheden en voordelen, neem vrijblijvend contact met ons op via contact@schadeautos.nl.

Aansluiten bij Schadeautos.nl

Kan ik me aansluiten bij Schadeautos.nl om mijn producten hier aan te bieden?

Aansluiting bij Schadeautos.nl is in principe mogelijk voor bedrijven en handelaren in schade- en demontagevoertuigen en/of gebruikte onderdelen. Lidmaatschap van brancheorganisaties zoals VSV, ARN, Stiba, VbV, en anderen is een pré. We hanteren een selectieprocedure om de kwaliteit van het aanbod op ons platform te waarborgen en een langdurige relatie op te bouwen. Voor een persoonlijk gesprek en meer informatie, mail ons op contact@schadeautos.nl.

Aanbod invoeren of wijzigen

Hoe kan ik mijn aanbod invoeren?

Na het tekenen van het contract en het aanvaarden van de abonnementsvoorwaarden kunt u meteen beginnen met het plaatsen van uw voertuigen en onderdelen op Schadeautos.nl. Dit kan op verschillende manieren, waaronder via onze “Connection-Manager”-software of onze online invoermodule. Met deze tools kunt u eenvoudig en snel uw voertuigen en onderdelen plaatsen, gebruikmakend van het kenteken, OEM-nummer of onze zoekmachine. Voor meer informatie of het maken van een afspraak, mail ons op contact@schadeautos.nl.

Hoe kan ik inloggen om mijn gegevens en voorraad te wijzigen?

Om in te loggen, gaat u naar de onderkant van de website en klikt u op “Dealer inloggen”. Voer vervolgens uw e-mailadres en wachtwoord in op het inlogscherm. Als u geen wachtwoord heeft of het bent vergeten, klik dan op 'toegangscode opvragen’, voer uw e-mailadres in en vraag een nieuwe code aan. U ontvangt dan onmiddellijk een e-mail met uw nieuwe toegangscode.

Adverteren

Hoe kan ik vanuit mijn softwarepakket advertenties doorplaatsen op Schadeautos.nl?

In samenwerking met onze partners hebben we systemen ontwikkeld waarmee u uw voorraad gemakkelijk kunt doorsturen naar andere platformen, zowel in Nederland als in Europa. Voor meer informatie over deze doorplaatsmogelijkheden, neem direct contact met ons op.

Wat zijn de advertentiekosten van Schadeautos.nl?

Om uw voorraad op Schadeautos.nl aan te bieden, dient u een abonnement af te sluiten. We bieden verschillende abonnementsvormen aan, variërend van 25 tot een onbeperkt aantal advertenties. Voor meer informatie, stuur ons een e-mail op contact@schadeautos.nl.

Ik heb een andere vraag

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Als u een vraag voor ons heeft die niet tussen de veelgestelde vragen hierboven staat, dan kunt u altijd bij ons terecht. We zijn per e-mail op elk moment van de dag bereikbaar. U krijgt zo snel mogelijk antwoord van onze klantenservice.